Sekretarz OSP

Sekretarz OSP :

Zapewnia warunki prawidłowej działalności organizacyjnej Zarządu OSP poprzez prowadzenie następujących prac administracyjno-biurowych :

· zawiadamianie członków OSP i jej zarządu oraz gości zaproszonych o terminie, miejscu
i proponowanym porządku obrad walnego zebrania członków OSP oraz posiedzenia zarządu OSP,

· przygotowywanie list obecności uczestników walnego zebrania członków OSP oraz posiedzenia zarządu OSP,

· staranne prowadzenie oraz przechowywanie w należytym porządku całości dokumentacji organizacyjnej OSP / za wyjątkiem dokumentacji finansowej /, w tym Książki pracy OSP oraz dokumentów z corocznie odbywanych walnych zebrań członków OSP,

· przyjmowanie i wysyłanie korespondencji OSP,

· opracowywanie projektów planów działalności OSP oraz sprawozdań z ich wykonania,

· opracowywanie wniosków odznaczeniowych i prowadzenie ewidencji tych wniosków,
a także ewidencji orderów i odznaczeń państwowych oraz odznak pożarniczych – nadanych poszczególnym członkom OSP,

· wystawianie legitymacji członkowskich członkom OSP,

· przechowywanie sztandaru OSP i pieczątek OSP.

Podziel się na:
  • Facebook
  • Google Bookmarks
  • RSS
  • Twitter